Det gööör ont

Haha, man brukar säga att träningsvärk är bra värk. Just nu vet jag inte om jag håller med om det. Det sjukt hårda Tabatapasset som kördes förra veckan omvandlades i måndags till ett pacepass där övningarna görs 3x40 sek.... Trots att jag innan passet kände mig trött så körde jag på passet i full fart. Och idag på fm kom träningsvärken i samma fart.  Det blev jobbigt att sätta sig ner, jobbigt att stå och när jag gick såg jag ut som en pingvin. Men trots allt åkte jag på träningen äveb ikväll och vad hade kommandoran hittat på då om inte samma plågsamma övningar en gång till. Så vi får se vilken dag jag kan gå ordentligt igen. Men stark blir jag. Fick positiv feedback på min träningsmässiga utveckling av kommandoran idag. Det är kul att höra, sätter även lite extra härlig press att prestera lite till.
 
Jag vet att det varit lite klent med recept och bilder på hemlagat. Om några veckor kanske jag kommit in i livet som heltidsarbetare. Ska börja fota mina exklusiva matlådor så kan jag dela med mig av de recepten iaf. Har hittat en galet god smaksättning till chiapudding i alla fall. hjortronsylt, mums mums
 
Dagens bild får bli från helgens Jippolopp där jag körde vår vita springare och lyckades köra till en sjätteplats. Såååå kul och jag är nöjd med loppet.
 
 

Kommentera här: