Rensar i röran hemma

Har länge retat upp mig på att var sak inte har sin plats i vårt hus. Så medans jag är ledig så passar jag på att vända upp o ner på huset o sortera och organisera. Det tar tid och det måste få ta tid om det ska bli bra. Har flyttat möbler som är "skräpsamlare". Satt ut servisen som inte används till försäljning. Packar en låda till välgörenhet, en annan till loppis. Så småningom ska huset bestå av saker vi tycker om och vill ha framme. Det roligaste med rensadet är när man får chans att hitta på kluriga lösningar. Ibland behövs det inköp för att klara biffen
 
 
Köpte ett smyckeställ från Haga Hem i Birsta City för att hänga alla solglasögon/glasögon som hittills legat slängd i en låda. Snyggt va?
 
Veckans träningspass på Vivan är avklarade. Cyklade båda dagarna, sjukt stolt över mig själv. Har även hunnit med ett träningspass och behandling hos sjukgymnasten. Nu är det bara att hålla i träningen resten av veckan. 
 
Idag börjar det bli dags att börja baka för min fantastiska tjej fyller 17!?!? imorgon. När det är dags för kalaset så ska jag äta nåt gott, det har jag sååå förtjänat.

Kommentera här: