När livet spinner på....

Just nu är livet inne i en period när det känns som att tid för reflektioner saknas. Jobbar, tränar och äter. Den spontana träningen finns det inget utrymme för. Helgen som var bestod av en trött fredag kväll, resa till Stockholm över dagen på lördagen, lång sovmorgon på söndagen, en efterlängtad promenad och bakning.
 
Promenaden gick efter ett underbart promenadstråk, Fagerstranden. Drygt 7km blev det i snålblåsten. Skönt att röra på sig trots det dåliga vädret. Sen hem o vilade ett par timmar innan jag började baka. Lussekatter och kolakakor. Kolakakorna gjorde jag med lite olika smaksättningar. Vanliga,  polkagris och lakrits. Helt klart att rekommendera. 
 
 
Utan min Kitchen Aid skulle jag nog inte baka så mycket, den är guld värd. Att den är snygg är en bonus
 
Igår ställde jag in träningen, det har inte hänt många gånger, men jag kände att jag behövde lyssna på kroppen. Zumban ikväll är inställd så det blir att vila sig i form till lördagsmyset med 1,5h träning 

Kommentera här: