Vilken träningsvecka

Den här veckan jag hittills tränat tre dagar. I måndags kördes veckans Pacepass med kommandoran , 60min fullt ös.
 
Tisdagen blev det zumba med Thomas, väldigt dansanta 45 min. Lite trassel med fötterna men såå roligt. De latinska rytmerna gör en glad ända in i själen. Svettigt värre såklart. Extra trevligt blev det nog eftersom jag fick sällskap av en fin vän. 
 
Onsdagen, ja då hade kommandoran klurat ut värsta tänkbara övningskombinationer på tabatan. Hopprep, och hopp upp på bräda. Bröstdrag och armhävningar.  Dips och triceps bakom huvudet. Djupa benböj och burpees. 90 grader mot vägg och thrusters. Avslutade med axelrotation och axellyft. Helt slut efter dessa 30 min och då var det dags för 30 min core. Efteråt är det alltid nice och veta att veckans pass är avklarade. Nu gäller det bara att försöka komma iväg på en promenad under helgen.
 
Lite god mat har jag hunnit med på luncherna den här veckan
 
Hemlagad Jambalaya med Chorizo och blomkål 
Lunchen på RÅ - Aborre med sötpotatiscreme,  rostad majs och potatissallad. Och en fänkålssallad till förrätt. Måste säga att fänkål är något som jag nyligen fattat tycke för
 
 
 

Kommentera här: