En dag som denna klarar jag mig utan

Idag har varit en sån där dag som jag gärna hade klarat mig utan. Kände mig överkörd av ett tåg när kag vaknade, hade ingen brådska upp. Åt frukost och åkte sedan iväg till Birsta för hitta en dator. Min speclista är inte kompatibel med tillgängliga på marknaden i allafall inte för det jag är villig att betala. När jag väl bestämde mig för en dator så hade de ingen hemma....aaaah orkar inte med sånt. Kände för att börja grina...nu blir det att börja om o leta istället. 
 
Åkte hem och lagade lunch. Vi har City Gross matkasse denna vecka, och det är bara jag som äter fisk i min familj så då passade jag på att laga det. Fiskgryta med körsbärstomater, fänkål & chili. Väldigt god, såsen blev lite väl flytande och jag föredrar mer salt. Nästa gång äter jag den som soppa istället.
 
Dagens ljuspunkt var träningspassen för kommandoran. Först Tabata och sen ett Corepass. Utan träningen skulle jag bryta ihop totalt. Ska vila kroppen några dagar då mitt knä krånglar lite. 
 
Morgondagen är nog oxå en dag jag klarar mig utan men mer om det en annan dag.
 
 

Kommentera här: